PhotoGirlsen

♥ FOTO ♥ VARDAG ♥ MERA ♥

Conne och Ebbis <3 :D

Publicerad 2011-12-20 18:32:05 i Vardag,

Hej <3
Idag har det varit pyssel dag i skolan :D
Och sen så va jag med Ebbis och Conne hos Conne :) <3 Det va NICE <3 :))
Conne målade Ebbas och mina naglar :), Naglarna blev väldigt fina :)
På mina naglar så står det God Jul, och så är det lusse bullar och peppar kakor på :)
Och Ebbas naglar va röda med guld längst upp (Typ som fransk manikyr, med rött och guld) :D
Och vi skattade också HELA tiden (jag skojar inte) :D <3<3<3 HAHAHA

Aa, dagen har iallafall varit super KUL! <3
Och imon blir det också kul, jag kanske ska gå på stan med Conne :)
Och så ska vi till simhallen med klassen :D

Ingen bild nu tyvärr (tråkigt) Men jag hade typ inga bilder att ladda upp :( <3
P.s Mida hälsa Trixie (Midas nya hamster) <3<3


PUUUUUSSSS !! <3<3
// Glada Mysan :)

Kommentarer

Postat av: Conne!

Publicerad 2011-12-20 21:32:35

Aa hehe dat var jätte kul! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela