PhotoGirlsen

♥ FOTO ♥ VARDAG ♥ MERA ♥

HEJ HEJ :)

Publicerad 2011-12-26 23:49:47 i Vardag,

Hej :)
Idag har jag varit med mina kusiner från mammas sida först :)
Och sen så åkte vi till våra kusiner på pappas kusiner och körde paket leken :)
Det va skit kul :)
Men min farfar han köpte inte den roligase men väldigt nyttigt :)
Vet ni va det va :)..... Ägg :) Haha jag van Ägg och ett ljus :) <3 Haha !

Jag har inte så många bilder på g (gång) just nu :((
Men jag laddar upp bilder när jag har tid :)

Men jag har fått väldigt många fina julklappar!!!! <3<3
Men en är en liten hemlis :) <3 Jag är super nöjd över den julklappen!!!!!!!!!!!!!!! :)
Men jag ska ta kort nån gång på den :) MOHAHAHA :)
Nu blir ni nyfikna va... bryr mig inte för det ska va hemligt!! MOHAHA :)
Vad taskig jag är nu :(( Förlåt, men det kommer tyvärr att bli så <3

Är jätte trött nu så snart blir det sovdags för mig :)
Puss och snark :)
/ Mysan <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela