PhotoGirlsen

♥ FOTO ♥ VARDAG ♥ MERA ♥

Julen snart här :)

Publicerad 2011-12-01 16:05:19 i Allmänt,

Hej Hej
Idag är det 1 december :)
Tänk att det bara är 23 dagar till julafton<33
Jag längtar!! Men vart är snön?
Jag undrar vad snön är för den ska väl vara här nu?
:D Haha jag vet att när det har varit snö i ca en månad så tycker man att det är jätte jobbigt,
men jag längtar faktiskt nu, tänk när första snön :))
Då kommer jag stå där med kameran och fota.
Fast om det kommer snö typ 4 på morgonen så är jag inte uppe :(( Och då kan jag ju inte ta kort :(( <3<3
Men jag har bestämmt att den första snön ska komma när jag står där och väntar med min kamera :PP

Ojj Ojjj Ojjjj vad mycket babbel om Jul, nog om det :))
Idag har jag varit med Mida i ca 40 minuter, tiden gick väldigt fort! (vi hann bara ta 13 kort) Haha
Men det har varit väldigt kul idag i skolan :))

Nu så firar vi att det är 1 december med några julbilder :)
God jul, och njut! :P









Puss / Mysan <3


Kommentarer

Postat av: nellie

Publicerad 2011-12-01 16:31:04

Nemen guud vad fiina foton! :D

<3

Jaa jag längtar också till julen, vill också att snön ska komma fast det är kallt!!! <3



pusssss nellie :D

haa det braaa <3

puss <3 <3 <3 <3

Postat av: Mysan :D

Publicerad 2011-12-01 20:48:06

Taaaack :)

Det tycker jag också :)<3

Aa :)

Puuuuuuuuusssss Mysan :D

Haa det braaa <3

Puus <3<3<3



Hahahahahahaha <3<3<3<3<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela