PhotoGirlsen

♥ FOTO ♥ VARDAG ♥ MERA ♥

Julpyntat och Bakat <3

Publicerad 2011-12-04 18:59:40 i Vardag,





Hej Hej
Idag har jag bakat lussebullar (ni ser dom på bilderna)
och städat/julpyntat i mitt rum :)
Det blev jätte fint i mitt rum,
och lussebullarna blev också super fina (fast lite brända).
Jag tycker faktiskt jag är väldigt bra på att blogga just nu <3, Haha !
Fast jag längtar endå tills Mida får internett! <3

Det va väldigt synd att jag inte fick några kommenatarer med
era bloggar på :((
För jag ville ju jätte gärna att ni skulle skriva era bloggar i en kommentar,
Men jag fick inga kommentarer! :((

Förresten igår så bakade vi CheesCake :) MUMS !
Gott fast vi har faktiskt inte smakat dom en, men jag tror och nästan vet att det kommer bli MUMS!!

Idag så snöade det lite, pytte lite :)))
Fast jag stog tyvärr inte där med min kamerna :(
För när det kom pytte lite snö så va vi precis på väg till en jul-musikal typ :((

Ikväll blir det Thai-mat!! Muuummss! <3
Och imon blir det skridskor :) Och vara med Nellie :))
Kuul !!

Ha en mysig kväll <3
Puuusssiiisss <3
// Mysan :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela