PhotoGirlsen

♥ FOTO ♥ VARDAG ♥ MERA ♥

Morgonen :D

Publicerad 2011-12-03 10:06:00 i Vardag,

Hej
Nu sitter jag här i soffan, Mysigt!
Idag vaknade jag vid 9 och sen har jag sittit vid datan :D
Jag måste äta frukost sen också :))

Igår så va jag ju med Mida :), Ni såg väll bilderna?
Dom va fina, eller hur?! :D
När vi hade tagit bilderna så åkte vi med Midas mamma till tre olika djuraffärer :)
Det va kuul!, Alla djuren va super söööta! <3<3
Och på vägen hem så åt vi Mc Donalds :) Mums <3
Mida åt sakta och jag snabbt, Hahahah :))<3

När vi kom hem till mig, så la vi upp inlägget med kulorna :)
Och sen gick vi till draget <3
Det va julpyssel :), Suuuuper Kuuul! Jag gjorde små paket och ett litet pepparkaks hus :PP

Ha det braa! <3
Det blev tyvärr inga bilder idag, jag måste äta frukost (är jätte hungrig) <3

<3<3 / Mysan :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela