PhotoGirlsen

♥ FOTO ♥ VARDAG ♥ MERA ♥

Nu sitter vi här :D Och God Jul!!!

Publicerad 2011-12-25 17:41:17 i Vardag,

Hej :)
Nu sitter jag och mina kusiner här och kollar på en film som går på 4:an :D
Den heter: Ensam hemma 2 - vilse i New York :D
Den är såå kul :D Tjuvarna skadar sig typ hela tiden..det är ju inte så kul att nån skadar sig...
men joo när dom skadar sig så är det kul! :))<3

Aja, GOD JUL! Jag hann tyvärr inte göra nåt inlägg igår....men jag fick jätte fina paket!! :)
Jag måste ta lite fina bilder paketen nån gång! :D
Men jag fick en gitarr :D Jag blev super gald :)
Och så fick jag jätte mycket fler paket :)
Men nu ska jag fortsätta kolla på filmen!

Ha det bra :D Och hoppas att Mida gör ett inlägg snart :)
Puuusssss!
/ Mysannn

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela