PhotoGirlsen

♥ FOTO ♥ VARDAG ♥ MERA ♥

Cheese Cake (Stavning?)

Publicerad 2011-10-09 14:30:32 i Vardag,



Hej Hej :D Nu har vi precis ätit en Cheese Cake jag min syrra och mamma :D
Så igår har jag bakat Cheese Cake helt själv (är ganska stolt) <3
Nu har det inte blivit något inlägg på dom senaste dagarna (Jag är ledsen för det)
Mida skulle lägga ut en vidio i förrgår med det gjorde hon inte :(
Det va synd :( Och ja har inte hunnit , syrran har haft kalas hela helgen (Typ).

Det blev en upponer bild :D Jag tog kortet med pappas iphone
och så hållde jag mobilen på fel håll :D Jag försökte lägga ut ett inlägg
på bloggen innan på ipaden (Som vi har hemma fast ipaden är till pappas jobb igentligen). :D

Och nu har vi ätit upp CheeseCaken och jag har målat läpparna,
jag vet inte varför för det blev inte fint med det va Kul :D Hahaha  

Snart måste jag göra lite läxor :D Fast det kommer inte bli av :D

Ha det super bra :D Pussisar från Mig (Mysan) <3

Kommentarer

Postat av: nellie

Publicerad 2011-10-15 18:05:18

Man ser inte cheescakesen så bra, bilden va lite sne eller vad man säger X)

men dom var riktigt goda!!

<3 :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela