PhotoGirlsen

♥ FOTO ♥ VARDAG ♥ MERA ♥

Hemma från Öland + Fakta om bilderna :)

Publicerad 2011-10-31 20:37:23 i Vardag,

Hej Hej
Nu har vi kommit hem från Öland :)
Det har varit SUPER kul på Öland!!! :)
Vi har badat i simhallen och kollat på film och ätit godis och spelat in filmer :D
Det va jätte kul verkligen!! Och när vi skulle hem så sjöng Nellie:
You can go alone with a apple :)
Haha och sen stog hon och jag (Jag hade hängt på att sjunga) och sjöng!!! haha :))

Ja, och bilderna har jag laddat upp på datan nu :))
Men jag ska bara redigera dom lite också,
så dom bilderna kommer imon eller lite senare ikväll!! :)

P.s Imon kanske jag ska va med Conne det ska bli kuul!!! <3 :P

Ha en mysig kväll <3
Vi ses i kväll eller imon (Ps. Hoppas att Mida lägger ut ett inlägg snart <3)
Puss / Mysan :P<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela