PhotoGirlsen

♥ FOTO ♥ VARDAG ♥ MERA ♥

Läxor

Publicerad 2011-10-02 13:57:13 i Vardag,

Hej Hej nu sitter jag Alice (Min kompis) Och min syrra och gör läxorna :)
Jag gillar verkligen inte och göra läxorna :), Men jag tycker faktiskt det är super kul just nu !! :D
För vi sitter och skratta och lyssnar på musik samtidigt :D<3

Vi ska åka hem idag :( Men det ska bli roligt att träffa alla vänner !! :) Jag saknar er <3

Nu måste jag göra lite läxor så jag gör kanske ett nytt inlägg lite senare :)
Ha det super bra

P.s Bilden är från i torsdags när vi va på resturangen Kalk (Roligt namn va!)
och då åt vi biff och potatis med lingon och brunsås och ISkalt bubbelvatten!
Det isade i tänderna när man drack :)!

Puss Puss :D<3 // Mysan

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela