PhotoGirlsen

♥ FOTO ♥ VARDAG ♥ MERA ♥

Simhallen :)

Publicerad 2011-10-23 19:39:28 i Vardag,

Hej Hej :)
Idag har jag varit i simhallen, vi va i en simhall förra veckan och denna veckan (nu idag då)
och nästa vecka ska vi också åka till simhallen :) <3
Hihi så det är roligt, men det är inte samma simhallar alla tre !! :)

Det blir kanske lite tråkigt för vi lägger ju inte ut så mycket bilder nu :( Fast jag la ju ut två bilder på förra inlägget :)
Så det va inte så länge sen jag la ut en bild :)) Och Mida la ju också ut en bild förra inlägget hon gjorde tror jag :)
Men japp imon va det 3 år sen jag tog hål i öronen :) Hihi (Inte så viktigt men jaja) :)

Just nu sitter jag och kollar på ett program på tv :)
Det är ganska bra faktiskt :), Och TACK så jätte mycket för alla roliga kommentarer !!! :)

Japp nu ska jag gå, jag kanske tar lite bilder sen och lägger ut på bloggen (Men jag lovar tyvärr inget) <3
Ha det jätte bra
Kram Kram :) <3
Hej då / Mysan

Kommentarer

Postat av: Christina

Publicerad 2011-10-23 19:57:12

Vad roligt, att du åkte till simhallen.



Själv simmar jag och tävlar!

Postat av: Mida

Publicerad 2011-10-23 20:01:08

Vad roligt med simhallen! Vad roligt att ni åker till olika simhallar! Annars det kanske skulle bli lite tråigt!! Men vf åker ni till simhallen så ofta? :))

Postat av: PhotoGirlsen (Mysan)

Publicerad 2011-10-25 13:54:15

Hej Hej aa jätte roligt (Christina) ! :)

Och jag vet inte varför vi åker till simhallar

så ofta, men det bara blev så :D

Och vi brukar inte göra det så ofta igentligen :))

(Mida)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela