PhotoGirlsen

♥ FOTO ♥ VARDAG ♥ MERA ♥

Sjuk idag igen :(

Publicerad 2011-10-26 12:31:16 i Vardag,

Hej Hej 
Idag är jag sjuk igen :( Det är hur jobbigt som helst!!!!!
Jag har kräkst och haft 40 graders feber :(
Men tack för alla kommentarer där ni skrev krya på dig <3
Det hjälpte tyvärr inte men det va jätte snällt endå!!!! <3
Nu ska jag gå och äta för jag har inte ätit något på hela dan och i går åt jag en macka till frukos
och ingen lunch och sen åt jag tio tortellini, så jag har nästan inte ätit något :(
Men nu ska jag försöka äta lite iallafall <3
Ha det jätte bra!!, Hej då

Puss (Fast ni vill nog inte ha en sjuk-puss) ;) Hehe
//Mysan

Kommentarer

Postat av: Kusin Sanna

Publicerad 2011-10-27 12:05:50

Krya på dig Mysan!! <3

Jag håller tummarna för att du snart blir frisk och mår bra igen!!

BAMSEKRAM!!! <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela