PhotoGirlsen

♥ FOTO ♥ VARDAG ♥ MERA ♥

Docktorn

Publicerad 2012-02-20 10:20:31 i Vardag,

Hej allihopa!!

Igår skrev jag ett långt inlägg till er men precis när jag klickade på publicera så stog det att internet inte fungerade, och jag blev så trött!! Så nu skriver jag i Microsoft Word,
och sen får jag kopiera denna texten och sen klistra in texten i blogg.se.

Aja, idag har jag haft kramper i magen och så.. L
Och vi gick till doktorn här på hotellet och berättade på vilket sett jag var sjuk.
Och då så fick vi en tid klockan 1 (Klockan var 11 då)

Och när vi kom dit så tryckte hon lite på min magen och lyssnade med ett sånt där som man kan lyssna på hjärtat med typ. Och hon sa att jag hade en infektion i magen och hög feber.

Och medans jag låg där och väntade och kollade runt lite, så sa doktorn till mamma att jag skulle ta en spruta , och när mamma berättade att jag skulle ta en spruta,
så fick jag lite panik.. Och jag ville inte det.
Men till slut gjorde jag det. Det gjorde rätt ont! Hon (doktorn) sa också vad jag fick och inte fick äta..
Och det jag fick äta vad inte roliga saker! Det mest mataktiga var ris och vitt bröd.. Så nu har jag suttit och ätit ris, gott va??!! J Skojar bara det var inte gott.

Oj vad jag babblar om doktorn! J Men så jag få inte vara ute i värmen heller för än febern hat gott ner. Så på denna semestern så blev en  ungefär en  vecka ute och resten inne……

Synd att det inte kom nåt inlägg igår!!
Men jag vill ialla fall TACKA SÅ MYCKET för ALLA fina kommentarer!! Det är så kul, speciellt nu när jag är utomlands!! Och juste glöm den konstiga tävlingen, vart jag var!!

//Mysan ♥

Kommentarer

Postat av: Nellie

Publicerad 2012-02-20 11:19:34

ÅHh krya på dig gmn <3



Åhh vilken semester! Gud så tråkigt att vara sjuk!!! <3



Puss på dig <3

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-02-20 22:02:17

Stackarn, hoppas du blir frisk!



kram:)

Postat av: Mida

Publicerad 2012-02-21 14:53:59

Nee vad synd att bli sjuk när man är utomlands.. :(

När vi var i Spanien så fick mamma ont i magen.

Man kan bli det när man är utomlands för det är ju lite annurluda mat där. Hoppas att d blir bättre!! <3 Längtar så himla mycket efter dig! :) <3

Kramar från Mida :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela