PhotoGirlsen

♥ FOTO ♥ VARDAG ♥ MERA ♥

Fettodagen.

Publicerad 2012-02-22 16:37:54 i Vardag,

Hej :) Jag har läst lite bloggar nu och sett att jag har missat fettodagen :(
Tråkigt :) Men det finns ju inga semlor här heller.

Idag är jag frisk!!!!!!!!!!!!!!!! Och i dag så har jag hunnit blivit lite brun i alla fall!!
Så nu kommer jag i alla fall inte komma hem och super skämmas! :) Gud vad bra!!
Men jag har inte blivit super brun, men lite :)

Och jag är så glad att jag blev frisk nu dom sista dagarna!!! :)))
Det kanske är ni som har varit så snälla och hälsat att jag skulle krya på mig! <3
Tack så mycket!! :)

Imon så ska vi gå till en marknad, och jag ska köpa shorts. Det ska bli roligt!

Tack så mycket Mida också!! :)
Bra bloggat! Och fortsätter du så och jag (när jag kommer hem)
Så kommer våran fina blogg bli jätte aktic, KUL! <3

Pappa har fixat internet också som ni märker :) Bra!

Tack och hej då :)
/Mysan!

 

Kommentarer

Postat av: Kusin Sanna

Publicerad 2012-02-23 22:50:06

Så skönt att du mår bra igen!!! Blev jätteglad när jag läste det!!! :) MASSOR MED KRAMAR!! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela