PhotoGirlsen

♥ FOTO ♥ VARDAG ♥ MERA ♥

Header!! :)

Publicerad 2012-02-08 19:17:55 i Vardag,

Hej, hej på dig, dig! ;) <3
Nu har vi fått en header :D
Eller hur blev det finare nu <3
Det var ju fint innan med men med header blev det skit snyggt! :D
Mysan!!! Jag kommer att sakna dig jätte mycket!!!! <33
Hoppas att du kommer ha det väldigt roligt utomlands! :)
Jäklar vad tomt det kommer bli utan dig! :(
Hälsa alla i din familj :D
Imorgon är ska vi till ishallen :)
Jag ska ta med mig oboy (drickan då) och pannkakor :)
Man behöver inte ta med sig så mycket eftersom vi får mat
i skolan. Det kommer säkert att bli kul ;)
Tror att jag gör ett till inlägg senare, men jag kan inte lova nåt ;)
Puss och kram!!! <33
//Mida ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela