PhotoGirlsen

♥ FOTO ♥ VARDAG ♥ MERA ♥

HEMMA!! :)

Publicerad 2012-02-25 10:05:11 i Vardag,

HEJ! Nu är jag hemma!!!! :D
Det har varit jätte skönt i Thailand såklart!! Men också super skönt att komma hem!!
Längtar så mycket efter att få träffa allihopa!
Idag var jag jätte pigg när jag gick upp (jag gick upp klockn åtta)!
För när klockan är åtta här i Sverige så är klockan 2 på dagen i Thailand :)
Så jag kommer vara jätte pigg på morgonerna och trött på kvällarna.
För när klockan är 11 (på kvällen) här i Sverige, så är klockan 5 (På natten/morgonen) :)

Men jag är jätte pigg och glad!! :)) Ska ladda över alla bilderna från Thailand senare (till datorn!!!!) :)
Båda katterna ligger här bredvid mig nu :) Så söööötttaaaa! <3<3!
Jag vill bara skriva och skriva! Men jag vet inte vad jag ska skriva om :))
Så jag får göra små inlägg när jag kommer på vad jag ska skriva om :D <3
Men jag är HEMMA! <3 HEJ SVERIGE! :)
Det kanske låter konstigt att jag är så glad att vara hemma,
när jag har varit i Thailand..Men det har varit super duper kul i Thailand!!  Men jag har längtat hem också! <3

Hejjjj dåååå!! <3
/Mysan, Snälla kommentera detta inlägget!! <3

Kommentarer

Postat av: NELLIE

Publicerad 2012-02-25 13:00:27

ÅHh äntligen har du kommit hem!!

Har saknar sååå mkt efter diggg<3

har ganska mycket att berätta, du vet kabarén och sånt!!

PUSS längtar till måndag , då får jag äntilgen träffa diiig <3 <3

Postat av: Sanida

Publicerad 2012-02-25 20:31:03

Välkommen hem sötnos! Hoppas du haft det underbart, saknat diig sjukt mycket:) KRAM! Jätte bra blogg oxå

Postat av: Kusin Sanna

Publicerad 2012-02-26 01:34:47

Välkomna hem!!! :) Så härligt att ni har haft det bra!! Jättefina bilder du har lagt upp, det ska bli kul att se fler bilder från resan :) Hälsa dom andra i familjen!! :)

Puss och kram!!! <33333333

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela