PhotoGirlsen

♥ FOTO ♥ VARDAG ♥ MERA ♥

Pulka på idrott :)

Publicerad 2012-02-07 17:49:52 i Vardag,

Hej, hej :D
Idag på idrotten så fick vi åka pulka!
Det var skit roligt! :)))
Vi hade två madrasser och fyra pulkor :)
Vi liksom satte ihop madrasserna och pulkorna så det blev som en slags klump ;)
Nästan som ett pulka tåg fast endå inte :)

FÖRLÅT!!!! Jag lovar att jag ska blogga mera!
Stackars Mysan har fått blogga helt ensam på våran fina blogg!!!! :( <3
Men nu när Mysan ska utomlands så ska jag blogga och så ska jag blogga sen när hon kommer hem :)

Nu är jag hos Mysan och nu ska jag dra till henne och så ska vi göra nåt roligt!!! :D <333

KRAMIS! :D //Mida

Kommentarer

Postat av: Mysan :)

Publicerad 2012-02-07 17:54:16

Ååh vad bra!! <3

Tack :))

Postat av: Nellie

Publicerad 2012-02-07 18:54:32

Mysan.. skulle inte du packa? :)

KUUL ! :)



ha det bra :) <3 <3 <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela