PhotoGirlsen

♥ FOTO ♥ VARDAG ♥ MERA ♥

Bilder från universeum.

Publicerad 2012-01-02 18:51:38 i Djur,

Hej nu kommer bilder från universeum :)
Det kommer koma bilder på ormar och grodor
(så om du inte gillar ormar och grodor och så behöver du inte kolla om du inte vill.) <3
Vardågoda <3



En sjöstjärna :)

Ser ni grodan?

Lite arg, eller vad tycker ni? :D


Blåa och svarta jätte giftiga grodor.

Europas farligaste orm!

En fågel

Gul groda <3 Jag tycker den är söt!

Arga ormen med mindre zoom.

Gul orm :)

Mega stor krabba!

Nemo :D

En orm i mossan :)

En plattfisk :)

En orm som ni ser :D

Röd fin fågel!<3

Ser ni platt fisken :D?

Världens farligaste orm :((



Jag avslutar med en bild på mig, jag hade på mig en grön dräkt och när jag
hoppade upp på en blå vägg med svarta kardbordbanden så satt jag fast där :)
Det är så klippiga Kameljonter är :D<3

Hoppsan detta inlägget har tagit nästan två timmar :(( <3
Kram Mysan!

Kommentarer

Postat av: NEEELLLLIEEE

Publicerad 2012-01-02 19:22:58

Haha, du är ju bara för gullig My :D

haha, vilka söta bilder. Den gula grodan var cool. Usch man vill nog inte möta den dära ormen den som är den farligaste!!!



Jättefina bilder My. ! <3 <3 :D



Puss <3 <3

Postat av: Mysan :)

Publicerad 2012-01-03 17:59:18

Tack <3

aa jag tyckte också att den gula grodan va cool!! :))

Nej men jag mötte ju den :)fast den va ju i glas såklart !! :))



Taaack!

Puuss<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela