PhotoGirlsen

♥ FOTO ♥ VARDAG ♥ MERA ♥

Gott Nytt År!! <3 (i efterskott) :D

Publicerad 2012-01-02 17:17:26 i Vardag,

Hej, jag får väl börja att säga Gott Nytt År! <3
Själv har jag firat nyår i Göteborg med familjen.. :D
Det va spårvagnar överallt! :))

Det är många som har pratat om det jag var lite ledsen över...
Igentiligen så kan jag blogga!...med det va ganska mycket jag behövde göra! :D 
Jag kan berätta det nu igentligen..men det är jobbigt att förklara just nu :D 
Det är ganska lång berättelse eller vad man kan säga? :D

När vi va i Göteborg så va vi på Universeum!, Skit coolt! <3
Det kommer några bilder som jag har tagit på några djur (fotorna har jag tagit med pappas mobil) lite senare :)!

Imon blir det bio med Nellie tror jag :D Ses!
/Mysan :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela