PhotoGirlsen

♥ FOTO ♥ VARDAG ♥ MERA ♥

:) LAKERSSS!

Publicerad 2012-01-27 16:39:25 i Vardag,

HEJ! igår var jag på LAKERSSS!!! <3 :)
Kuuul! Så coolt det är ibörjan precis innan matchen börjar, asså!!
Länge sen jag bloggade (I know) :D
Men jag har haft Religionsprov och massa läxor, så har tyvärr inte haft tid!! <3

Tack för kommentarena!!
Men tyvärr så har vi inte så många kommentarer som vi vill ha 
så jag kommer tyvärr göra lite mindre röstnings grejer..
Som tillexempel den med vilken blomma/vilket blomblad var finast??!!

Nu kommer lite bilder från igår!! (LAKERS)


Lakersssss!!! <3

Svårt och ta kort på lakers!! För dom är så snabba och rör sig hela tiden!! <3
Sorry för att det är två flinskalliga (nästan) huvuden med i bilden!
För ni som inte visste så mötte lakers, frölunda!!



PS. Skönt med HEELLLGG!!! <3
 
Hoppas jag bloggar snart igen!!
När jag letade efter lakers bilderna,
så såg jag massa gammla bilder som jag ska ladda upp här på bloggen nån gång.
Så det kommer nog några bilder i helgen iallafall !!
Hoppas ni blev nöjda :) För nu har jag skrivit ganska mycket och så blev det två bilder också ;)) <3

Ha det gött <3
/ Mysan :)

Kommentarer

Postat av: Ebba

Publicerad 2012-01-28 11:21:07

Fy vilka fina bilder!! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela