PhotoGirlsen

♥ FOTO ♥ VARDAG ♥ MERA ♥

Känslan av vår!! :)

Publicerad 2012-03-26 20:39:41 i Natur,


Bild på Mysan :)


Ett kärlekspar <3 (Änder är det)

TUSEN STJÄRNA :D

Min Outfit ;)


Mysans Outfit :P


Hela min Outfit :D

Detta var dom bilderna som Mysan och jag tog när hon var här :)
Hoppas att ni gillade dom! :D
De var en bild på mig som jag ville ladda upp men det funkade inte :(
Mysan hälsar så gott också <3

Ha det gött, igelkött!! xD

(När hagbloms var här så var det en annan kille som tapetserade och han var mycket 
 bättre än dom andra som var här. Dom sööög!.. Han var bra och så hade han med sig en
 elev som hjälpte till lite och så) :D :)

Kommentarer

Postat av: Mysan :)

Publicerad 2012-03-26 21:20:48

Åhh :D Så fina bilder vi tog! :) <3

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-03-28 16:28:36

Fina:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela